pondělí 16. května 2011

Co přijde?

Hodně jsem přemýšlel o tom, co psát o Whistleru dál. Co by tak asi lidé, kteří tenhle blok čtou, chtěli vědět?

Pak jsem se zamyslel nad tím, jací lidé tenhle blog čtou. Samozřejmě přátelé a rodina, náhodní návštěvníci a možná cestovatelé, kteří hledají informace.
Náhodné návštěvníky neudržím na svém blogu déle než jeden odstavec, proto je čas se s Vámi rozloučit už teď. „Buďte dobří!“
Rodinu a přátelé musí uspokojit historky z putování a to, že jsem potom všem pořád naživu. „Cestovatelé“ nehledají nic jiného než užitečné informace, žádné historky, žádné pobavení, pouze informace.

Abych uspokojil pokud možno všechny, tak další kapitoly budu koncipovat trochu jinak než doposud. Život tady rozdělím do témat, která spolu nemusí nutně časově a obsahově souviset. Například téma „stravování“ nebude plně navazovat na téma „jak jsem viděl medvěda“ a podobně.

Informace pro cestovatele budou vždy zobrazeny jinou barvou než ostatní text. Takže lidé, kteří zrovna neprahnou po tipech na ubytování, tabulce cen potravin atd., budou ušetřeni a mohou přeskočit na další kapitolu či odstavec.

To je asi vše, pojďme k prvnímu tématu…

4 komentáře:

  1. Ahj Ondro,
    Procetli jsme celej tvuj blog a je to vtipny a uzitecny cteni. Ja a pritelkyne jsme ted ve Vancouveru, ale radi by jsme vypadli na hory. To betonovy mesto neni nic pro nas. Zajimalo by me, jak je to doopravdy s cenama bydleni a nabidkou pace napr ve whisteru. Kdyby na tebe byl jkejkoliv kontakt napr mail nebo telefon, byli by sme ti moc vdecny. Zatim ahoj, Tomas a Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Tomasi,

    nebudu lhat, ted je to tu s praci spatny. Nicmene takzvana "mrtva sezona" konci zacatkem cervna. Kdy zacinaji zamestanvatele znova nabirat. Takze bych prijel byt vami nejak v tomhle case.

    Co se tyce ubytovani, tak ve village ted platis tak 500 CAD / mesic / osoba. Pokud chces bydlet na staff housu provozovanem od Whistler Blackcomb, tak pocitej mezi 300 - 450 CAD. Village je ale asi tak 10x luxusnejsi, nez dira ve ktere tu bydlim treba ja :)

    Jinac jedu do vancouveru ve ct. rano. a v nedeli zpet do cech. Klidne mi zavolej na 604-967-3186. nebo me najdes na fbooku - Ondrej Hampl. A kdybyste nemeli co delat, tak bych zase potreboval par tipu, co videt ve Vancouveru, nez odjedu.

    Zdravi

    Ondra

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ondro,

    díky za pěkný blog, mnohé mi osvětlil a v mnohém pomohl. Mám naplánováno jet na zimu do Vancouveru a jak vidím, jsi z Liberce. Já taky, tak jsem tě chtěl poprosit o email, kde bych se tě mohl zeptat na několik podrobnějších otázek.

    Díky Jirka

    OdpovědětVymazat